четвер, 28 жовтня 2010 р.

Зустріч за круглим столом “Від знань до майстерності”












28 жовтня фахівці бібліотечної справи, що обслуговують юнацтво в області, зустрілися в читальному залі обласної бібліотеки для юнацтва за круглим столом, аби поділитися досвідом роботи, показати власні напрацювання, презентувавши свої бібліотечні проекти з популяризації читання. Задля стимулювання професійної та творчої активності молодих бібліотекарів в 2010 році Державним закладом “Державна бібліотека України для юнацтва”  були оголошені всеукраїнські конкурси бібліотечних проектів “Молоді для молодих” та “Читаю я, читає вся моя сім’я”. Участь в цих конкурсах взяли 23 працівники з восьми районів області, міста Могилів-Подільського та обласного центру.
Так, на конкурс бібліотечних проектів “Молоді для молодих” представили свої роботи: ТКАЧ ІРИНА ВОЛОДИМИРІВНА  (м. Крижопіль) «Всім серцем любіть Україну  свою», СЛОБОДЯН ЛІНА МИКОЛАЇВНА (м. Крижопіль) «Літературними стежками Крижопільщини», ТУРЛЮК ІРИНА ПЕТРІВНА (м. Вінниця, обласна бібліотека для юнацтва) «Для серця і розуму», КРАВЕЦЬ ЛЮДМИЛА ПЕТРІВНА (м. Бершадь), НАДРАГА ЮЛІЯ ВАСИЛІВНА (м. Крижопіль) «Благає захисту природа, – ми не можемо бути байдужими», авторська група (ВЛАСОВА ЛЮДМИЛА САВІВНА, КИРИК ДМИТРО ПЕТРОВИЧ, МЕДВЄДЄВ ВОЛОДИМИР АНАТОЛІЙОВИЧ, м. Бар) «Читаймо твори Кобзаря, квітуча молодь України», ДАЦЬКО ЮЛІЯ (м. Бар) «Барський молодіжний бомонд», ПАТЕРОК ЛЮДМИЛА МИКОЛАЇВНА (бібліотека с. Міжлісся Барського району) «Від екології душі, до екології дозвілля», КИРИЛЮК ТЕТЯНА ЄВГЕНІВНА (м. Могилів – Подільський) «Молодь за чисту планету”, КАЗІК ВАЛЕНТИНА АНАТОЛІЇВНА (бібліотека с.Чемериське Барського району), ГУРАК ЛЮБОВ ВІКТОРІВНА (бібліотека с. Савинці Тростянецького району) «Формування національної самосвідомості юнацтва та молоді», ШЕВЧУК НАДІЯ МИКОЛАЇВНА (м. Козятин) «Інтернет віртуальний, небезпеки в ньому реальні».
  
В конкурсі “Читаю я, читає вся моя сім’я” взяли участь БАРАБАНОВА ГАЛИНА МИХАЙЛІВНА (м.Бар) з проектом «Творчий доробок Василя Пастушини», ПОКРИЩУК НАТАЛІЯ ЛЕОНІДІВНА (смт.Іллінці) «Екологічна година», КОВАЛЬ ОЛЕНА ВАЛЕНТИНІВНА (м.Могилів – Подільський) з досвідом роботи «Наш другий дім – бібліотека», МІРЧУК ЛЮДМИЛА ІВАНІВНА (м.Бар) «Тато, Мама і Я – читачів сім’я», МЕЛЬНИК НАТАЛІЯ РОСТИСЛАВІВНА (м.Тульчин) з проектом “Інформаційно- просвітницька кампанія «Читаю я! Читає вся моя сім’я», КРИЖАНІВСЬКА АНЖЕЛА МИКОЛАЇВНА (м. Могилів – Подільський) «Читацький бум», ЦИКОВСЬКА ЛЮБОВ СТЕПАНІВНА (м.Крижопіль) «Читання – шлях до розуміння природи», БОЛЮХ ОЛЕНА БОРИСІВНА (м.Крижопіль) «Сім «Я» сучасної сім’ї, де особлива роль у читанні», ЛІПНІЦЬКА АНАСТАСІЯ ІВАНІВНА (м.Тростянець) «Популяризації творчості Т.Г. Шевченка в Тростянецькій центральній районній бібліотеці», КИРИЛЮК ЮЛІЯ АНДРІЇВНА (с.Самгородок Козятинського району) з дослідницькою розвідкою «Схилімось перед подвигом страждання», СЛИВКА ТЕТЯНА ІВАНІВНА (м.Крижопіль) «Читання – шлях до розуміння природи».
На круглому столі свої проекти представляли Слободян Л.М., бібліограф-краєзнавець Крижопільської ЦРБ, Патерок Л.М., бібліотекар с. Міжлісся Барського району, Власова Л.С., методист КЗ “Барська районна бібліотека”, Ліпніцька А.І., провідний бібліотекар Тростянецької ЦРБ, Мельник Н.Р., зав.відділом обслуговування юнацтва Тульчинської ЦРБ, Крижанівська А.М., завідуюча міською юнацькою бібліотекою м. Могилів-Подільського та Турлюк І.П., бібліотекар обласної бібліотеки для юнацтва. Їхні проекти  мають на меті підвищення інтересу молоді до книги та читання, а за умови втілення їх в життя змінять на краще діяльність книгозбірні, де вони працюють, а дозвілля читачів набуде нових яскравих фарб. Словом, було створено інформаційну платформу для обміну досвідом та професійної підтримки бібліотечних фахівців.
 

Немає коментарів: